tisdag 29 april 2008

Drömmar som förföljer mig

DET VAR BARA EN FET SCAM.
Min far dog inte alls för 3.5 år sedan, han gick bara underjord, lite som ett skämt sa han. Han kunde inte förstå varför jag blev så förbannad på honom och inte glad att få veta att han levde.
Så kan man ju inte bete sig! och lägga ut döda vaxdockor, hitta på en begravning och sätta släkten i landsorg, nä så går det inte till. Man kan inte spela död i flera år och sen dyka upp och bete sig och lägga sig i mitt liv.
Det mest infernaliska av allt är att det inte är så här. Det är när jag drömmer som han kommer och låtsas vara levande, vilket gör mig enormt förvirrad när jag vaknar på morgonen. Vad konstigt hjärnan leker med en ibland.

Nu ska jag möblera om mitt rum, det har jag inte gjort på nån vecka nu. Sen idag ska jag nog lyssna på plockepinn-country med Martin. Sen måste jag lägga in Tavlor på en skiva så jag kommer med i Malmö streetart bla bla bla boken, Jag glömmer det varje dag.

Inga kommentarer: