torsdag 29 maj 2008

D.L.K & Akrylmani


Idag har jag målat en satans massa och tagit hem massa grejer från skolan, eller jag har bara målat en uggla och en halv lavalampa men det tog lång tid i alla fall. Jag finns knappt i skolan längre nästan alla mina saker är borta. Jag tycker det känns väldigt skönt, nu är det bara att ordna det där jobbet innan ekonomin sticker åt helvete, men det löser sig nog. tänkte smita in på sweden rock campingen nästa vecka så att jag får lite perspektiv på sommaren och kommer på vad jag ska göra. Framförallt ska jag dricka en massa Persborgs-vin och KUNG!

Jag har snart haft en så kallad vitvecka, det har varit ganska tråkigt, men det det är nog nyttigt på nåt vis. Man får sjukt mycket mer gjort när man inte är bakfull var och varannan dag. Men det är ju inte alltid man behöver få så mycket gjort.

Nu ska jag slå kuken i bordet och dra till glassfabriken och fixa nåt Utkantenkort.

Ta det vackert

1 kommentar:

Anonym sa...

Den här är så jävla fin min vän!