lördag 3 maj 2008

Kriget med mig själv


Idag får jag verkligen inte vara still. Nu kom jag just hem och jag känner redan hur livet rinner ur mig, Jag måste nog bygga något jag tänkte färga håret men blev otroligt irriterad och köpte en automatleksak istället. Den var ful.

Jag tänkte färga håret gult så jag ser ut som Kalles kaviar, men det är nog mest en dröm. Är han så glad som har ser ut på förpackningen alltid? Förmodligen. Det vore dumt av mig att bryta den bilden om jag ser mig i speglen och inte är glad en dag. Jag ger nog fan i det. Jag skiter nog i att bygga någonting också, jag ska nog brygga någonting istället. Vin får det bli för det är gott och roligt, mäsk är roligare men då måste jag gå och handla, nej vin får det bli tänker jag nog.

Idag har jag gjort väldigt mycket men det viktigaste var att gå till havet, jag tycker om att titta på färjehamnen, det känns som jag är på väg någonstans då och farsan brukade jobba på de båtarna en gång i tiden.

Jag flyttar runt saker planlöst på mitt rum mellan raderna, Man behöver göra det, musiken är för hetsig för att jag bara ska sitta still. på tok stökigare är att jag ska blogga.

God kväll

Inga kommentarer: