lördag 31 maj 2008

Jag tittar på hur världen faller isär



OJ!
värst jag är emo efter tiotals timmars supande, jag är inte bitter egentligen, jag längtar bara tillbaka till när jag var mer naiv än var jag är nu. jag sitter bara uppe nu. för sömnlös för att kunna se skillnaden mellan att veta vad som är värt och vad jag inte kan se skillnad på. Jag är så sjukt högenergi, jag kräks ut en blogg på er. Istället för att leka med djävulen, svänga rötterna och döda döden själv.
Det vore ball, jag är mäktigare än döden. Du kan aldrig ta mig, det är djävulen och jag, och en satans massa rödtjut! Jag är en pretentiös djävul, men jag mår bra av det. vi skrattar åt vårt trams.

Nu ska jag hålla käft.
Det är morgon och du borde sova bort den här dagen.

Vi är på glid.
Det är vackert
06.33

1 kommentar:

Unknown sa...

Bob Hund returns at Roskilde ’08! autch!