tisdag 6 maj 2008

Kong Kong inte King Kong


Jag blir så trött på människor som inte gör någonting men ändå tycker sig veta att jag försöker rädda världen på fel sätt, För helvete om nån har en sjukt bra ide så utför den då istället för att sitta och sura över att andra gör fel, jag hjälper gärna till om det är något vettigt, men så länge personen bara sitter och surar så kan jag inte ta dess argumentation på något allvar.

Idag fick jag veta att jag inte behöver deklarera för att jag inte haft någon inkomst på så länge, det finns något bra med att vara fattig. Men jag börjar tröttna på det, ge mig 1st jobb tack gärna något som är på kvällen och innebär någon form av äventyr.

I bakgrunden surrar ljudet av bubblande vin, oj vad jag är matt, jag får lite ont i huvudet av all sol som kommit på senaste tiden, men jag misstänker jag kommer börja gilla den snart.

KUNG!

Inga kommentarer: