onsdag 14 maj 2008

Tänkande människa


De senaste dagarna har jag inte kunnat sluta tänka på apokalypsen. Många menar på att den ska komma 2012 har jag läst massa om. Det tror jag inte, men det väcker massor tankar om ödet livet och allting i mitt huvud. Det ger mig feber och får mig att inte kunna sova på natten. Jag tycker inte om det, men det är ganska intressant. Jag antar att döden är ganska intressant. Så länge den inte jävlas med en.

Ge fan i mig säger jag till den.

Igår natt var jag ute och gick i industriområdena kring persborg och klättrade, det gjorde mig på bättre humör och jag rekomenderar det som djävulens fan

Senaste dagarna har jag målat helt sjukt mycket. Det är synd att man ska behöva må dåligt för att bli produktiv, men skönt att man får ut något av det dåliga måendet.
Tyvärr har jag ingen kamera nu så jag kan inte visa så mycket blider utan hjälp, men det kommer.

Efter katastrofen kommer det i alla fall fortfarande finnas öl kvar, det tycker jag är skönt att veta. Det har jag läst i Tank-girl. Folk säger att det inte är någon bra källhänvisning, men det är det.

Inga kommentarer: