onsdag 21 maj 2008

Klimatkrock och bak/fram-tiden/takten



Idag, har jag varit på klimatkrock, de är alltid kul med liter folkfest och känslan att av direkt aktion, sen har gjort klart lite allt möjligt jag inte orkat slutföra.

Jag skjuter salut för mig själv och massa andra människor.

Nu har jag ganska ont i magen, men jag tycker inte det gör så mycket fär datorn är ganska varm på magen. Senaste veckan tycker jag att Svenska akademin och Sista sekunden är vansinnigt bra, det är de alltid men nu har jag lyssnat på dem massvis.

Det här är en gammal bild förresten från en annan gång, det är en av alla gånger Sanna och jag har haft tvåmannafest på mitt rum, för att sedan ägna kvällen åt trams, skoj och paint.

PANG

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rent informativt vill jag säga att: Det strider mot upphovsrättslagen att först publicera folks bilder utan tillåtelse, och sen att göra det utan byline.

Hörlurar sa...

Ska tänka på det. Det är oförskämt mot konstnären. Tänkte dock att det är jag på bilden, att jag borde ha rätt till bilder på mig själv. Då borde jag jag inte har en aning om vem fotografen var och inte orkar ta reda på det byter jag bild.

den 25 maj 2008 09:51